vineri, 28 august 2009

Girl in pieces


Vin in fata ta bucati, de la sute de kilometri distanta...Ia-ma in brate,te rog!
Lovita am fost de prea multe palme pana sa ajung la tine, multe vorbe grele a trebuit sa car pe umeri pana sa ajung in fata ta, temeri si umbre din trecut am infruntat in calea mea...si iata-ma cersind acum o picatura umila de iubire.

Lasa-ma sa-mi plang durerea caci ma zgarie pe interior, iar urletele ce le scot nu pot egala ce simt. Demoni am in mine, clocotesc in perfide planuri, secandu-mi uneori speranta...

Uita-te la mine!Personalitati sparte si masti colorate descind din mine...Lasa-ma in ploaie sa ma curat de toata mizeria ce s-a lipit de mine in drumul meu spre tine.

Din mine bucati mari in sange au ramas in urma, ramasite din ceea ce am fost. Doar tu stii ce sunt, ce nu sunt si ceea ce vreau sa fiu. Fa-ma intreaga,saruta-ma! Stinge lumina, nu vreau sa ma vezi ci sa ma simti, tremurand o data cu mine. Acopera-ma, sunt prea slabita, vreau sa adorm langa pieptul tau, inghesuiti sa ne contopim in visare.

Shhht!Te rog,taci... Mangaie-ma si sopteste-mi inca o data cum te-ai putut indragosti de mine...Povestea noastra reciteste-o de pe fata mea de fiecare data cand ma privesti, adaugand mereu intamplari, ca la final sa-mi ceri telecomanda aratand-o cu bastonul.

7 comentarii:

tiberiupincova spunea...

:)Atat de pur, atat de suav... de patrunzator in clipa timpului trecut, aducand de mana soarele cu luna si unind cerul cu pamantul... daca visez, trezeste-ma! Trezeste-ma si da-mi telecomanda cu care sa pot aduna fiecare bucata imprastiata in alte trupuri, din tine... fiecare bucata care te-ar face fiinta pe care mi-o doresc... o bucata rupta poate din sufletul meu... muza care imi asigura aerul cu care sa traiesc!

all4onealex spunea...

faina :X

cristina2010 spunea...

....superbe cuvintele pe care le-ai folosit....

carmen6 spunea...

mai mult decat frumos...

Sadman spunea...

pai... la o postare noua, ai un buton pe bara unde ai bold si italic. pentru video. asta in caz ca ai tu un videoclip pe calculatorul tau. daca vrei sa bagi ceva de pe youtube sau din alta parte, cauta codul de embeed si copiaza-l in postare. ai grija sa tii codul la un spatiu macar distanta separat de textul pe care il introduci. :P

gravedancer spunea...

Good :P

Cavalerul Alb spunea...

Tiberiu, esti un magar !